W dniach 29 listopada – 2 grudnia 2016 roku miasto Toruń po raz pierwszy weźmie udział w międzynarodowych targach branży spotkań IBTM w Barcelonie.
Jest to wydarzenie, podczas którego spotyka się branża MICE z całego świata tj. profesjonalni organizatorzy konferencji, meeting plannerzy, firmy eventowe, przedstawiciele hotelów i firm cateringowych, a także przedstawiciele miast, które stanowią ciekawe destynacje dla organizatorów konferencji. Są to jedne z największych targów tego sektora na świecie, zarówno ze względu na liczbę wystawców, odwiedzających, jak również efektywność rozmów handlowych. W bieżącym roku zanotowano rekordową ilość podmiotów, które zdeklarowały udział w tej imprezie targowej.
Toruń będzie reprezentowany na samodzielnym stanowisku w ramach stoiska narodowego Polskiej Organizacji Turystycznej. Obok Torunia swoją ofertę konferencyjną będą prezentowały m.in. miasta: Kraków, Katowice, Poznań, Lublin i Warszawa oraz podmioty komercyjne świadczące usługi związane z organizacją konferencji na terenie Polski.
Podczas targów przedstawiciele miasta wezmą udział w spotkaniach z hosted buyers, czyli z kluczowymi zagranicznymi organizatorami branży spotkań, którzy za pośrednictwem specjalnego serwisu dokonali rezerwacji spotkań na stoisku z przedstawicielami miasta Torunia. Poza indywidualnymi spotkaniami z zagranicznymi podmiotami zainteresowanymi lokalizacją konferencji i spotkań w naszym mieście oferta Torunia będzie prezentowana podczas sesji audiowizualnych, jak również podczas tzw. Happy Hours, wydarzenia promocyjnego organizowanego przez Polish Convention Bureau. W celu jak najlepszej prezentacji polskich Miast i podmiotów komercyjnych biorących udział w targach Polska Organizacja Turystyczna przygotowała wspólną prezentację multimedialną pokazującą najciekawsze destylacje konferencyjne w Polsce. W prezentacji tej nie zabraknie również Torunia prezentującego swoje zaplecze konferencyjne oraz jak zawsze najważniejsze atrakcje turystyczne.
Toruń może stać się alternatywą dla innych bardziej rozpoznawalnych miejsc turystyki kongresowej, dzięki swojej nowoczesnej i wysokiej klasy infrastrukturze hotelowej, rozbudowującej się ofercie kongresowej i konferencyjnej, w tym wielofunkcyjnemu Centrum Kulturalno-Kongresowemu Jordanki, w którym można organizować kongresy dla 1200 uczestników. Ważnym aspektem jest również obecności specjalistów z lokalnych ośrodków akademickich.
Celem udziału w targach jest pozyskanie dużych konferencji z branż kluczowych dla miasta, promocja miasta jako nowej destynacji kongresowej, pozyskanie nowych partnerów i inspiracja do organizacji spotkań i wydarzeń w naszym mieście.
Dodaj komentarz